piektdiena, 2009. gada 4. decembris

Čau!
Šad tad uzdodu sev jautājumu - kapēc tik ilgi neesmu neko rakstījis?
Tam ir dažādi iemesli. Ir plāns laboties :)

Kādā nesenā piektdienas rītā saņēmu zvanu ar piedāvājumu izbraukt kruīzā: Oslo - Kopenhāgena - Oslo.
Laika pārdomām nebija daudz, jo kuģis, kā smejies, attiet nākamajā dienā. Taču, ko tur daudz domāt. Kā saka mans labs draugs: "Par ko ne!" :)
Tieši aizritēja mana pēdējā darba diena iepriekšējajā darbā, un nākamais sākas tikai trešdien. Dodos mājās un sāku kravāt mantas (kādas tur mantas, 90% fototehnika). Drīz jau esmu ostā un kāpju uz klāja, kondīcijā, kādā pienākas būt katram sevi cienošam kruīza pasažierim.



Vispirms sameklēju ceļu uz "āra" klājiem, varbūt sanāk kāda bilde. Jau ir satumsis un esam izbraukuši, dodos lejā meklēt savu kajīti. Ieslidinu durvīs kaut kādu lapeli ar magnētisko joslu un iekšā esmu. Pa radio raida garlaicīgus drošības tehnikas noteikumus, kas sāk kļūt apnicīgi. Uzmontēju panorāmas galvu, nomainu objektīvu un mēģinu atrast kādu "kadru". Protams tiek apmeklēts TaxFree veikals un ar to principā arī mans vakars beidzās. Ne klubā, ne bāros nekas saistošs nenotiek, pasažieri arī pārsvarā ir ne manas vecuma kategorijas.



Ar zināmām grūtībām (kā nu ne) pieceļos pirms integrētā radio modinātāja un kārtējiem publiskajiem paziņojumiem, paķeru kameru un metos lūkot kādus skatus man piedāvā šorīt. Uz augšējā klāja valda viegls lietus un mežonīgs vējs... Fantastiska sajūta!

Pēc kādas stundas vai divām, iepeldam Kopenhāgenas ostā. Laiku neskaitu, izbaudu laikapstākļus un tuvošanos krastam. Nepacietīgie jau ir sarosījušies uz izejas klāja (kur atrodas arī mana kajīte), izspraucos cauri "pūlim", paņemu mantas un esmu gatavs skatīt pilsētu vaigā! :)


Manā rīcībā ir astoņas stundas, ir svētdienas rīts, un saprotams, nekas īsti šodien te nenotiek. Ar autobusu veiksmīgi nokļūstu centrā un sāku savu pastaigu pa Nyhavn (iespējams, populārākā iela Kopenhāgenā), operas virzienā.


Pilsētā ir neticami viegli orientēties, jeb arī es neticami viegli orientējos jebkur :D
Pāris stundu gara pastaiga, pusdienas iekš McDonalds (shame on me), atkal pastaiga un šai momentā jau esmu tik ļoti piekusis... Sāk līt aizvien stiprāk un nolemju doties atpakaļ uz kuģi. Sasildos, izžāvējos un tikmēr jau ir pienācis laiks doties atpakaļ uz Oslo...
Šādas tādas izklaides uz klāja, otrā nakts uz nestabila pamata, pirmdienas rīts, un es i' atpakaļ.
Tieši tik vienkārši!

Bildes - Šeit. :)

1 komentārs:

  1. I am impressed! great blog. really I like it. I here will more often drop in. if you want I am inviting to my blog and for observing!

    BIG KISS from Poland,

    annaa.

    AtbildētDzēst